Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

Van 't Hoffstraat 28

Van 't Hoffstraat 28 Nijkerk

€ 120 per vierkante meter per jaar

Kenmerken

BouwvormBestaande bouw
Bouwjaar1998
Ligging perceelBedrijventerrein, In woonwijk, Winkelgebied stadscentrum
Oppervlakte735 m²

Eigenschappen

Zeer representatief kantoorobject
Uitstekende klimaatinstallatie
Nabij snelweg A28 en A1

Foto's

Omschrijving

Op een uitstekende locatie aan de doorgaande weg (Amersfoortseweg) naar het centrum van Nijkerk is voor de verhuur een zeer representatief kantoorobject beschikbaar gekomen. Het object is gelegen op een kleinschalig, gerenommeerd kantorenpark tegenover de Intratuin, waar o.a. de Rabobank (hoofdkantoor Randmeren), Notariaat Van der Weij en de Woningstichting Nijkerk zijn gevestigd.

De locatie is uitstekend bereikbaar per auto. Door de verschillende uitvalswegen bent u via de Rijksweg A-28 binnen 10 autominuten in Amersfoort en in 20 autominuten in Utrecht. Het openbaar vervoer wordt verzorgd door diverse busdiensten, die o.a. verbindingen onderhouden met het station van Nijkerk. De locatie is goed bereikbaar vanaf de afrit 8a Nijkerk Zuid op de snelweg A-28 ten hoogte van de nieuwbouw woonwijk “Vathorst”.


VERHUURBARE VLOEROPPERVLAKTE
Ca. 735 m² kantoorruimte als volgt verdeeld:
- ca. 240 m² kantoorruimte gelegen op de 1e verdieping.
- ca. 495 m² kantoorruimte gelegen op de 2e verdieping.


De ruimte zal worden opgeleverd in de huidige staat, derhalve inclusief o.a.:
· volledige klimaatinstallatie;
· koellast 65 Watt p/m2;
· VV/U: 4 (aantal luchtwisselingen per uur);
· systeemplafond + verlichting (ca. 500 lux);
· kabelgoten voor data, telefoon etc.;
· liftinstallatie;
· automatische toegangsdeuren;
· twee toiletgroepen per verdieping;
· invalidetoilet op de begane grond;
· pantry per verdieping;
· volautomatisch zonweringsysteem met screens;
· centraal stofzuigsysteem;
· noodverlichtingsinstallatie;
· brandblusmiddelen;
· ontruimingsinstallatie;
· toegangssysteem;
· fietsenstalling + containerruimte;
. glasvezelaansluiting;
. verlichte reclamezuil.

De parkeergelegenheid is uitstekend te noemen, te weten een parkeernorm van 1:50. Er zijn circa 35 parkeerplaatsen aanwezig op het bij het kantoorgebouw behorende parkeerterrein.

Servicekosten: € 25,00 per m² per jaar, te vermeerderen met de wettelijke verschuldigde omzetbelasting, op voorschotbasis, ten behoeve van de kosten voor de volgende door verhuurder te verzorgen leveringen en diensten:
• Gasverbruik inclusief vastrecht verrekening naar rato;
• Waterverbruik inclusief vastrecht verrekening naar rato;
• Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht. Verrekening eigen gebruik middels tussenmeter. Algemene elektra naar rato.
• Onderhoud en periodieke controle van:
• Centrale verwarmingsinstallatie;
• Liftinstallatie;
• Telecommunicatie kosten van lift- en brandinstallatie;
• Volledige klimaatinstallatie;
• Noodverlichtingsinstallatie/noodstroominstallatie;
• Brandmeldinstallatie/brandblusmiddelen;
• Ontruimingsinstallatie;
• Toegangscontrolesysteem/intercominstallatie;
• Elektrische deuren;
• Zonwering;
• Alarminstallatie.
• Schoonmaak gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing gemeenschappelijke ruimten en terrein;
• Schoonmaak- assurantiepremie beglazing buitenzijde;
• Periodiek reinigen daken en hemelwaterafvoeren;
• Onderhoud terrein en tuinen, waaronder vervanging van planten;
• Ontstopping riolering;
• Vervanging van lampen in de gemeenschappelijk ruimten;
• Telecommunicatiekosten van lift-, alarm-, brandmeld- en storingsmeldinstallatie;
• Assurantiepremie buitenbeglazing;
• Voor huurders rekening komende belastingen en heffingen die bij verhuurder in rekening worden gebracht;
• Administratiekosten ad 5% van de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Huurtermijn: Huurperiode van 5 jaar gevolgd door verlengingstermijnen van telkens 5 jaar.


Opzegtermijn: 12 maanden.

Lees meer

Kaart